Veckotema – Strand

Veckotemat på trivago är strand – givetvis tänker alla på vita stränder på soliga, varma breddgrader, eller hur? Men motvalls som jag är, så har jag valt en strand vid Öresund, en tidig lördagsmorgon i november. Solen lyste, sanden var frusen och därmed lätt att gå på, temperaturen var ändå behaglig. Efter den långpromenaden smakade frukosten gudomligt.

Nyhamnsläge en tidig novembermorgon

3 reaktioner på ”Veckotema – Strand

  1. Det kan jag tänka mig att den gjorde! En öde strand en fin höst- eller vinterdag är verkligen inte otrevligt heller, även om jag just precis nu skulle föredra en soldränkt strand kantad av palmer :o) (undrar om det faktum att det blåser och regnar här har med den önskedrömmen att göra??)

  2. Jag tycker det kan vara härligt uppfriskande med en promenad längs en öde strand en vacker höst- eller vinterdag! Det är så mäktigt då!

Kommentarer inaktiverade.