Fototriss – Frost

Först av allt vill jag skicka en stor kram och tack till alla Fototrissare och andra som tittat in och kommenterat mina bilder. Det värmer …

Att hitta bilder på frost tog sin lilla tid, jag visste ju att jag hade åtminstone tre foton tagna i vinter – här kommer de. De två första från en av juldagarna, den tredje från det första snöfallet i Skåne i slutet på november.

En rest från sommaren

Frostiga löv

Så var det slut på leken

När min sambo såg denna bild undrade han varför jag hade tagit den. Nu vet han ….

15 reaktioner på ”Fototriss – Frost

  1. Näe, jag har nog tagit en del konstiga bilder under årens lopp med. Men en dag kommer de till användning….
    Fina du har här.
    Den första gillar jag bäst.
    Kanske för jag blev sugen på negerbollar och de liknar negerbollar…
    Kram Synne.

  2. Morrn

    Jag tycker att du lyckats jättebra med den 1:a bilden.
    Egentligen så är den 2:e bilden nästan lika bra.

    3:an blev lite för mycket dagis…….

    Ha de bra

    Hasse

  3. Fine bilder…..Bilder er viktig dokumentasjon,så det som kanskje virker merkelig på andre, er helt naturlig for oss som fotograferer…. Jeg liker bildene dine ;-}

  4. haha, näe, det är inte alltid andra förstår varför man gillade något och tog kort på det :o)
    Det är vackert med frost, och är det bara riktig vinter så tycker jag faktiskt att det är riktigt trevligt, värre är det när det bara är slask och grått och trist…

Kommentarer inaktiverade.