Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag

Kära Fototrissar – ni bör veta  att TV4’s väderprognoser är alltid mer positiva än de i SVT. Så här döljs solen bakom tunna moln, som är ganska typiska för ett  vinterhögtryck. Så tjusiga vinterbilder kommer inte från mig idag.

Eftersom jag håller på och renoverar hemma består min dag av:

Taket målas

Badrumstaket målas första gången nu på morgonen, nästa gång mycket sent ikväll.

Badrumsskåpet

Badrumsskåpet från IKEA monteras ihop, så elektrikern och snickaren kan sätta upp det.

Handfat mm

I gästrummet ligger nya handfatet och ångduschen i väntan på montering.

Ett annat foto från renoveringen finns på min andra blog Veckans dagar

Ha det gôtt allihopa!

15 reaktioner på ”Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag

  1. Ja, här i Östergötland lyser solen verkligen med sin FRÅNVARO… Burr – ruggigt, kallt & grått. Vi spelar Wii för att hålla värmen… 😉 Spännande med badrumsrenovering. Hoppas vi får se bilder när det är klart! Ha en skön söndag!

  2. Det verkar ju vara en rolig dag. Jag tycker det är skoj att måla och skruva ihop skåp. Hade varit roligt att se en bild när allt är klart också…..
    Första bilden gillar jag bäst!

  3. Vilken tur att det inte är min dag som är fylld av sånt ! Det klarar jag inte, blir irriterad och det blir ännu mer fel. Det finns andra som gillar sånt och jag är bra på andra saker 😉
    Ha en bra dag!

  4. En originell fototriss belv det i alla fall, eftersom de flesta andra (inklusive mig själv) satsat på utomhusbilder. Hoppas jobbet gick bra.

Kommentarer inaktiverade.