Fototriss – Tre triss

Veckans Fototriss skall innehålla tre saker av något. Dessa tre trissar vill jag visa – dessutom blev de inom tre vitt skilda miljöer.

Tre små lusthus

Vi börjar på Haiko hotell & spa i Finland – tre små lusthus i parken.

 Smeder i arbete

Därefter kommer vi till en av smedjorna vid Hults bruk utanför Norrköping, tre eldar brinner på härden.

 Rallycross

Till sist hamnar vi på en rallycross tävling i Strängnäs – tre bilar trängs i första kurvan.

30 reaktioner på ”Fototriss – Tre triss

  1. Här berättas flera historier med dina trissfoton… Rallycross, skulle kunna vara framsidan på en bilsporttidning, full fart i kurvan. Hults bruk med de små eldarna, räcker värmen till för att forma metallen? Lusthusen, lite slitna där de står i parken, ser klart felplacerade ut. Nakna på något sätt. Det fotot ger mig mest funderingar i skallen. Haiko hotell & spa, ja ser lite lågbudget ut… men på ett charmigt sätt. Lusthusen är vinnaren i denna triss, tycker jag.

  2. Snygga bilder – lusthusen ser inbjudande ut, skönt att det finns fler så man inte behöver trängas. I smedjan ser det varmt ut och ändå är det ”bara” tre eldar. Och swisch vad det går undan i sista bilden.

  3. Fina bilder!

    Lusthusen ser lugna och harmoniska ut 🙂 Där skulle jag vilja vara en stund!
    Bilden på smedjan är också härlig! Eld är fascinerande.

    Ha det gott och titta gärna in hos mig! 🙂

Kommentarer inaktiverade.