Fototriss – Spegling

Speglingar

I spegeln bakom smyckena ser man gatan, men det gör man i skyltfönstrets glas också.

TV4 Öst

Baksidan av Stadshuset speglar sig i TV 4 Öst’s glaspalats.

Elsa Brännströms skola

En av entrefönstren i dörren till Elsa Brännströms skola.

Fler speglingar lär du hitta i Fototriss

31 reaktioner på ”Fototriss – Spegling

  1. Fina bilder ! Tycker mest om 1. bilden . Men varför har de lagt spegel där om de inte speglar smycken. De skulle kunna ha smycken på baksida av halser också

  2. Den sista bilden vinner klart här, bara för att fönstret och inramningen är så otroligt vacker. Men fina speglingar i alla bilder.

  3. Läckra bilder! 🙂
    Jag faller mest för din första bild!

    Jag måste bara skriva att jag har försökt att kommentera inne hos dig många många gånger på blogger, men det har inte fungerat 😦
    Så jag har INTE glömt dig! Ville bara att du skulle veta det 🙂

    Ha en fin söndag och kika gärna in hos mig!
    Kram Anna

  4. Vilka fina spegelbilder! Sista bilden blir min favorit. Gillar att det stora mittenglaset har en skarpare spegelbild än övriga fönsterrutor! Har ni så blå himmel idag? Orättvist i så fall.. Vi har grått & snöblandat regn… Ha det så bra! Kram!

  5. Ping: Veckans fönster – Reflekterat « Kadermo’s fotoblogg

Kommentarer inaktiverade.