Fototriss – Fåglar

Veckans Fototriss har temat fåglar, där flaxar det säkert mer än hos mig..
På min promenad i Nora för snart en månad sen ställde jag frågan till dessa skrattmåsar om de visste var det bästa kaféet fanns i stan.

Tja inte vet vi ....

Tja, vi vet inte riktigt ,

kanske åt det hållet ....

kanske åt det hållet, eller ditåt …

ähhh, leta själv.

Ähh, du får leta själv. Vi har annat att fundera på.

31 reaktioner på ”Fototriss – Fåglar

  1. HiHiHi 😀
    Jag har också en liten fågelberättelse 🙂
    Det första jag tänkte – innan jag läste texten – var att … har de suttit här hela dagen till skymningen 🙂
    Min favorit blir första bilden.
    Speglingen i bilderna är läcker och skrattmåsarna med.

  2. Hjälpsamma kompisar. Annars tycker man att de brukar vara rätt pigga på att gå på kondis själva, men de hade väl nåt viktigt att prata om *ler*. /Anette

  3. Vackra måsar, som villigt låter sig bli fotograferade. För det mesta flyger de sin väg. En fin triss. /Amanda

  4. Ljuvlig bilder på dess små skräniga vänner. Fick du något fika?
    Bild nr 2 blir min favorit.

    Hej från mig!

  5. Morrn Hedvig

    Svar Ja, jag har hyggligt med bilder från Rom, jag var där 3 dagar vecka 17, och tog knappt 900 bilder……

    Ha de bra
    Hasse

  6. Haha, andra bilden var riktigt roligt tillsammans med din text 🙂 Annars kan man tro att den är populär den där stenen, som toalett, så som den se ut! Fin spegling i första bilden.

  7. Fantastisk triss! Ingen är bäst. De hör ihop. Fast kanske tvåan, den är kul. Bildtexten var bra till 🙂

Kommentarer inaktiverade.