Fototriss – Baksidor

Veckans Fototriss skall visa baksidor – det finns många slags baksidor här i livet. Men jag väljer ändå att visa dessa tre baksidor, två från Vadstena och en från Linköping.

Mårten Skinnares dass

Vi börjar med det uthängande hemlighuset på Mårten Skinnares hus i Vadstena.

Innergård

En vägg på en bakgård i Vadstena

Bakgata i Linköping

Baksidan på Domkyrkoförsamlingens hus i Linköping

28 reaktioner på ”Fototriss – Baksidor

  1. Gillar din triss. Men bakgatan skulle jag vilja ta en promenad igenom!!!
    Det ser så fint ut där
    Ha det så gott!

  2. Fina baksidor, gillar den första för dess fyndighet! den andra för att det är så vackra färger och fina linjer! den sista för att man skulle vilja kika in där!
    Fint fotat!
    Ha en bra dag/Anna

  3. Fint! Första bilden gillar jag bäst, både roligt och spännande och vacker. Fina färger! Ha det så bra.

  4. Baksidor precis i min stil. Vackra foton i olika vinklar. Den smala gränden, stupröret och den första bilden. Kan du gissa vilket foto jag gillar mest? /Amanda

  5. Vilken underbar triss i baksidor! Den första bilden blir min favorit – min tanke blir att jag aldrig skulle våga sätta min baksida på det uthängande hemlighuset 😉
    Ha en skön söndag!

  6. Mycket fina bilder allihopa, gillar speciellt ”Karin-bilden”, haha! Knäppa vinklar och raka hörn är min forté! 😀

  7. Hehehehehe.. Hemlighuset måste bli min favorit här. Tur att man inte promenerade där under på den tiden då det begav sig 😉

  8. Fina baksides bilder.
    Men under det uthängande hemlighuset på Mårten Skinnares hus i Vadstena vill man inte hamna då någon är nödig…

  9. Baksidan nr.1 är min favorit. Fina bilder, vem bryr sig annars om baksidor, det är alltid framsidan som är ”vacker”. Fast det finns mycket intressanta baksidor som man ser hos dig 🙂

  10. Vilken snygg triss! Skrockade gott åt den första baksidan. Tänkte på de baksidor som visat sig i det hålet 😉 Bakgården, husets baksida har ett vackert ljus och bjuder på ett spännande djup där man kan se ut från bakgården på gatan genom porten. Stupröret är rent och snyggt. Tydliga vertikala färgskikt i fotot, murgrönan ser fin ut. Eftersom jag älskar att skratta blir det Mårten Skinnares dass som får min röst, en slags dubbel baksida. Kul att du gillade min italienska baksida!

  11. Vilka vackra baksidor!! Den första påminner mig om att det en gång fanns sådant hemlighus här på Kalmar slott också.. 🙂

Kommentarer inaktiverade.