Fototriss – Kärt/Tryggt/Varmt

Den käraste

Min älskade dotter i full färd att fota sin älskade mor.

Trygga kycklingar

Trygga kycklingar hos sina föräldrar

Majbrasan värmer

Majbrasan värmde gott i den kalla kvällen

Se fler bilder på temat på Fototriss

26 reaktioner på ”Fototriss – Kärt/Tryggt/Varmt

  1. Helt underbara bilder i din triss! De förmedlar känslorna på ett vackert sätt!
    Ha en riktigt skön söndag! Kramis

  2. Vilka fina foton! KUL att ha fotointresset ihop med din dotter! Eldar är så mäktiga! Hoppas att du får en mysig morsdag! Vädret kan vi ju inte klaga på här i Norrköpings-trakten iallafall…

  3. Du har funnit snygga foton. Majbrasan är onekligen något varmt, speciellt som ofta utetemperaturen ännu inte hunnit bli så hög. Gillar speglingen i vattenpölen, snyggt! Men min favorit blir hönsfamiljen, bra tolkning av trygghet. 🙂 Snygga färger och sött med de små som håller sig nära sina föräldrar.

  4. Tjusig triss du visar oss! Tackar för det!
    Tuppen vann min första plats hos dig och den trygghet du visar=)

    Hej från mig!

  5. Kanonbra foto på din dotter.. kan det vara så att den älskade mamman tog fotot på sin älskade dotter;-) Hönorna är så vackra i sin brunskimriga skrud oxså. Ha de fint/Pialotta

  6. Tuppen och elden blev mina favoriter. Tuppen är vacker och utstrålar pondus, är nog trygg för kycklingarna men inte för den som kommer för nära:)

  7. Det finns en bild åt andra hållet med, men den har jag inte lagt upp nånstans. =) Men kärleken är djupt besvarad 😀

    kraaaaaaam! =)

Kommentarer inaktiverade.