Fototriss – Svart/vitt

Schackrutig stjärtfena

 

Denna helg  är det en sk. Fly-in helg på Kungsängens flygplats. En schackrutig stjärtfena (som är svartvit) får bli enda flygrelaterade bilden. Fler flygbilder finns på Mom&I – vår 365-blogg

Motorcykel

Denna glänsade motorcykelmotor hittade jag på väg  till P-platsen, där …

Rolls Royce

… där bland alla Svensson-bilar stod denna skönhet, en gräddfärgad Rolls Royce från 1967.

Fler svartvita foton hos Helena på Fototriss

38 reaktioner på ”Fototriss – Svart/vitt

  1. Hallå mitt i natten:-)
    Din gräddfärgade Rolls Royce som visserligen inte är gräddfärgad här gillar jag skarpt.. vilken bild du fick till:-)
    Ha de/Pialotta

  2. Vilka snygga foton….
    Motorcyklen är ju urläcker. Flygplanets schackrutor är ju klockren.

    Ha en bra dag!

  3. ursnygga s/v bilder, så Du var därute, kom aldrig dit , gillar alla bilderna men den första blir favorit idag, ursnyggt fotat!

    Ha en bra dag!

    annette

  4. Åh, vilka fina bilder. Jag gillar nog den på motorcykeln bäst, den gör sig otroligt bra i s/v.
    Du skulle också kunna kalla trissen för ”finsmakares hobby” eller nåt sånt ;o)

  5. En läcker triss på olika ”kommunikationsmedel”. Jag föredrar den sista, att åka i alltså…….annars tyckte jag bäst om ditt flygplan! /Anette

  6. Wow! Vilka läckra bilder! Jag älskar bilden på motorn! Nästan så jag hör det ljuva mullret!
    Ha en riktigt skön söndag! Kramis

  7. Men hej o tack för dina goa rader hos mig!
    Maffigt, maffigt hos dig!
    Hi, hi…fotot med snigeln längre ner är ju bara för bra!
    Kramen!
    Ragnvi

  8. Fina bilder alla tre. Men eftesom jag är lite skeptisk till veckans tema undrar jag: Hade dom egentligen inte varit ännu bättre i färg?

Kommentarer inaktiverade.