Fototriss – Rutigt

Veckans Fototriss har temat rutigt. Vilken tur att jag var steget före – och gör delvis en favorit i repris, men nu i färg.

svartvitruta

svartgulruta

blarodruta

Tre rutiga stjärtfenor – kan vara bra att ha till en triss framöver – så rätt tänkt så.

25 reaktioner på ”Fototriss – Rutigt

  1. Härliga bilder med underbara färger och klara rutor. Och inte kan jag välja en favorit för de är fina alla tre.

  2. Hej Hedwig, hoppas att du har haft en bra midsommar. Din triss är riktigt bra, jag blir glad av dina rutiga och färggranna plan. Tror inte att jag skulle våga flyga över Norrköping eller Södertälje med det lilla planet. Jag är lite feg. /Amanda

  3. Verkar som min katt var inne och fumlade till den när jag skulle lämna en kommentar men jag tar det en gång till, mycket vackert!
    /Susanna

Kommentarer inaktiverade.