Fredagsfärger – Rött och vitt

SN204555

Jag befinner mig vid rallycrossbanan i Höljes. Redan i onsdagskväll reserverade man platser längs banan på detta sätt. Ingen rör stolarna, det finns ändå mer än 20 000 personer här nu och ännu mer i helgen när tävlingarna börjar. Jag skriver om mina upplevelser i min specialblogg om rallycross EM

6 reaktioner på ”Fredagsfärger – Rött och vitt

  1. Hej Hedwig. Cross, har jag aldrig tittat på live. Bra att ni rödmarkerade era stolar längre bak. Kenny Bräck skulle viss köra, trodde min man. Ha det så bra, vädret har varit soligt ända sedan midsommar. /Amanda

  2. En fin och lite annorlunda bild med en historia bakom. Men om jag ska vara ärlig tycker jag det verkar skumt att man kan reservera platser på det viset. Är inte det orättvist mot dem som inte kan gå dit i förväg?

Kommentarer inaktiverade.