Fototriss – Smultronställen

Jag har inget ‘eget’ smultronställe, utan hela naturen är mitt smultronställe. Dessa tre bilder tog jag för en vecka sen och de får representera mitt smultronställe.

SN204909

SN204919

SN204969

Min kamera en kompaktkamera Samsung NV20 är alltid med mig och det blir åtskilliga kort varje dag.

Fler smultronställen finns på Fototriss

19 reaktioner på ”Fototriss – Smultronställen

  1. Bra bilder alla tre!
    Första bilden blir min favorit för jag gillar där du lagt skärpan och det djupet som därmed skapas 🙂

  2. Naturen är ju härlig överallt. Dina bilder är ju fina alla tre, men de två första ser lite giftiga ut, så favoriten blir trean.

  3. Fina bilder alla tre och måste jag välja så blir det den första. Håller med om att naturen är rena smultronstället och att det inte behövs så mycket mer.

  4. Naturen är viktig för oss en plats att uppleva … och hitta inspiration. Dina foton är väldigt fint tagna och där du var är det vacker det visar dina bilder. Upplösningen är bra gjord och det är skönt att vi har våra smultronställen. /Amanda

  5. Jättefina bilder, alla tre! Jag håller med dig, naturen är ett suveränt smultronställe. Och det bästa av allt: Alla får lov att nyttja det! 🙂

  6. Helt rätt egentligen, varför välja ett ställe när det finns så mycket underbart- bara man går ut i skogen. 🙂 Härligt kryp du hittat på sista bilden.

  7. Första bilden blir favoriten. Det ser först ut som små fingrar som dyker upp på skärmen när bilden rullar fram. Häftigt.

  8. Fin fina bilder alla tre måste jag säga 🙂 men jag gillar närbilder på småkryp så min favorit blir bild nr3

  9. Jag har funderat och funderat och kommit fram till att mitt smultronställe faktiskt just nu iaf är min egen gård 🙂 Men några bilder har jag inte producerat än… 😉

  10. Du har ju helt rätt i att hela naturen är ett smultronställe!
    Så fina bilder Du har tagit. Gillar alla 3 , men väljer mittenbilden, eftersom den får mig att tänka på tomtar och troll i skogen. Sådär lite mörkt och mystiskt.
    Önskar Dig en fin vecka!

  11. Svårt med smultronställen. Jag har en del ställen på min tomt också och tycker också att hela naturen är ett smultronställe.
    Väldigt fina bilder, gillar alla tre och kan inte välja en favorit 🙂
    http://lustigkurre.wordpress.com

Kommentarer inaktiverade.