Fredagsfärger – Rött/Vitt/Svart

Gränd i Helsingör, Danmark

Denna gränd med sina gamla, sneda hus i veckans färger hittar du i Helsingør i Danmark.

Fler foton i veckans färger finns här.

14 reaktioner på ”Fredagsfärger – Rött/Vitt/Svart

  1. Oj, dit skulle jag vilja resa !!! Om jag mins rätt fins nästan sådana lika gamla hus i Åbo också, men jag har tyvär inte bilder om dem. Jag har bara blommor i skuggan 🙂

  2. Vad kul att se din bild, jag har en likadan, men personerna är inte desamma. Jag tog fotot en kall helg i maj för trå år sedan. Visst är det mysigt med alla gammla hus. Så bra fotot passade in på fredagens ”mysfärger” /Amanda

  3. Fin bild på fina hus. Där har man väl vinglat fram någon gång på den gamla goda tiden. Sedan Öresundsbron öppnades är det inte ofta man ger sig upp till Helsingör från Malmö.

Kommentarer inaktiverade.