Helhet/Detalj – Väntan

vantan

vantan1Jag sitter på läktaren i Höljes på rallycross EM. Det allra första tävlingsheatet skall snart starta, alla bilar är ännu inte på plats. Alla är lika förväntansfulla, det är varmt, åskan mullrar. Jag tycker synd om brandmannen i sin varma uniform. Läs mer om hur det gick på min speciella Höljesblogg.

Se fler bilder på temat Väntan på Helhet och Detalj

5 reaktioner på ”Helhet/Detalj – Väntan

  1. Alla har verkligen blicken fokuserad på samma punkt och väntar på samma sak, starten. Talande bild.

    Jag kommer inte ihåg vad blomman heter, det är inte en s:t paulia fast man nog kan tro det när man bara ser mitt lilla skott. Det är en ganska stor planta där det är små ”klungor” med blad, som mitt skott. Kika på mittenbilden i det här inlägget i min andra blogg, där ser man lite mer av den. Fast det är fotat i en kasse… så där syns lite vita blommor också, som inte hör dit. http://pysslaosyssla.blogspot.com/2009/07/ljusgrona-fingrar.html

Kommentarer inaktiverade.