Fredagsfärger – Rött/Svart

SN205553

Hela vägen till jobbet nu på morgonen letade jag efter ett bra röd-svart motiv. Och där, på allra sista biten cyklar jag ifatt min arbetskamrat. Perfekt motiv i svart och rött. Hon får order att cykla lugnt framför mig och jag fotar, cyklande.

Fler rödsvarta bilder på Fredagsfärger

18 reaktioner på ”Fredagsfärger – Rött/Svart

  1. Bra gjort, att få ett foto när du cyklade. Jag tror att bilarna ser ut att vara röda och svarta också. Guldstjärna i kanten. /Amanda

  2. Erkänn!! Du hade ringt henne och bett henne klä sig i rött och svart *skratt*.
    Nejdå, skämt åsido, men ibland finns rätt motiv bara där! Trevlig helg. /Anette

  3. Man glömmer ofta bort att titta på människor i sökandet efter motiv. Kul att du såg henne och att hon gick med på att fotograferas.

  4. Röda (varma) färger ligger framför som det gör i bild här. Det svarta framträder bra från de övriga. Det gröna (kalla färger) ligger bakom som det ska göra. Lite färglära här.
    Bra val av motiv till temat.

Kommentarer inaktiverade.