Fototriss – Silhuettfoto

Veckans Fototriss skall handla om typiska silhuettefoton – så värst många som helt stämmer med definitionen har jag inte men dessa får bli mitt bidrag idag:090920-1

Vi börjar på Voksenåsen i Oslo,

090920-3

bilar söderut genom ett regnigt Närke, fotar genom bilrutan under färd,

090920-4

Och slutar med ett dagsfärskt foto från solnedgången över Öresund.

28 reaktioner på ”Fototriss – Silhuettfoto

  1. Hej på dig! Hoppas att du har haft en bra vecka! Min favoritbild hos dig idag blir första bilden. Läcker! Ha en riktigt skön söndag! Kram

  2. Liiiiiite avundsjuk är jag på dem på andra sidan sundet som får en vacker solnedgång över havet… På min sida sundet går solen ner över land.

    Jag röstar på solnedgången!

  3. Ja, katter är underbara. Dina bilder är såå vackra och fyllda av stämning, även gråvädersbilden. Väljer nog den första till min favorit.

  4. Du verkar vara ute och röra på dig. 😉 Motorvägsviadukten faller jag för, regntunga moln kryddar fotot på brosiluetten, gillar formerna och färgerna. Tack för titten hos mig.

  5. Härliga bilder där jag så klart gillar solnedgången mest för jag gillar färger! Fast finast siluett är den första! :O))

    Ha en fin dag!

  6. Tack allihop för alla goa kommentarer. Det är så härligt att få sån respons när man suttit där på natten och slitit sitt hår för att få ihop en triss med knorr.

Kommentarer inaktiverade.