Fototriss – Utblommat

Veckans Fototriss har temat Utblommat, så var så goda här kommer mina tre foton:

Klockmalva

Vallmo

Klockmalva

34 reaktioner på ”Fototriss – Utblommat

  1. Tänk att utblommat kan vara så vackert, misstänker att det inte är sista gången jag säger det idag 🙂 Jättefina alla tre, vilket inte gör det lätt att välja, men jag tror till slut att jag bestämmer för den översta!

    Ha en riktigt fin söndag/E-L

  2. Tack för titten. Mina potatisblommor är självsådda sen i fjor. Visste inte vad det var först så tyvärr har jag dragit upp jättemånga. Gillar din vallmokapsel. Intressant vinkel.

  3. Naturen bjuder som vanligt på de vackraste motiven. Jag har också med en vallmo i min triss i ett ännu mer utblommat stadium skulle man kunna säga.

  4. Du som lägger ut många bilder, kan du förklara för mig hur man lägger in en bild? För jag lyckas aldrig och jag har försökt flera gånger om, jag går som in på den där ikonen och lägger till bilden jag vill ha, men jag får aldrig ut den på själva bloggen om man säger så 🙂 Det är lite pinsamt men jag skulle gärna uppskatta hjälp 🙂 btw, du tar jättevackra bilder 🙂

  5. Vilka goda bakelser =) trots att de är utblommade tycker jag de ser goda ut. De två första känns som några riktigt smarriga bakelser, det är sant och det är socker på den sista också men form och allt annat var två bakelser.

    Jag ser även att de är utblommade och snyggt fotat.

    /Avsändare Margareta

Kommentarer inaktiverade.