Veckans fönster – höstlikt

hostfonster

Jag var ju i Stockholm för någon vecka sen, det har ni sett i Fototrissen och även här i Veckans fönster. Här kommer ytterligare en bild från Klara kyrka. Det här fotot togs vid niotiden på morgonen. Nu kompletterar jag med en bild på fönstret från insidan också. Det fotot är taget senare på eftermiddagen, solen lyser in och gör det svårt att få en bra bild. Men man kan se lite grann av vildvinet som hänger ner i fönstret i bilden ovan.

hostfonsterinne

7 reaktioner på ”Veckans fönster – höstlikt

  1. Ståtligt värre med den fotovinkeln underifrån!

    Klara kyrka, den har jag gått förbi många gånger under de åren jag bodde i Stockholmstrakten. Fast jag gick aldrig in i den och ser här att det var en miss av mig. Men om någon vecka åker jag upp och ska kanske ta igen min tidigare miss.

  2. Men så vackert med klätterväxten i höstskrud..cool vinkel..mmm kyrkofönster är verkligen höstigt färgsprakande med…

  3. Hej Hedwig Jag måste säga att det var tvillintankar med våra bidrag i veckans fönster. Ditt fönster är betydligt vackrare och strörre. Vackra färger runt fönstret. Kram Margareta

  4. Jag tycker klätterväxter är så vackra, speciellt den här årstiden. Vad vackert fönstret är inifrån. Du har lyckats perfekt med ljuset.

Kommentarer inaktiverade.