Fototriss – Skönt

 

Hur kan något som är så fult vara så skönt ?

 

 

 

Där står dom, mina Foppatofflor, inköpta till sommarens husvagnssemester.  Det är en varm höstdag, jag sitter på altanen och minns alla sköna stunder på semestern …

Ännu en gång sticker jag in foten i de superlätta tofflorna. De bar mig många gånger i somras, utomhus och inomhus.

Tack skall ni ha för alla sköna stunder tillsammans, vi ses nästa vår igen.

Allvarligt talat, titta in till Helenas Fototriss, där får ni se verkligt sköna bilder.

30 reaktioner på ”Fototriss – Skönt

  1. Jag håller verkligen med om att de är sköna. Jag har själv ett par grisrosa och ett par illgröna. Men de är fula…

  2. Konstigt att något så fult ändå kan gestaltas som SKÖNT. Egentligen något av det fulaste jag vet… Fast jag håller med om njutningen.

  3. Ha ha… lika där också, jag kan inte åka på husvagnssemester utan sådana skor, fula, men oerhört sköna. Bra triss, totalt omvänd mot förra veckan…..
    Nu går jag bara och undrar; vad hittar hon på för port i dag?.

  4. Visst är dom skönt jätte sköna under sommarn bor man ju som sagt i sina tofflor.
    Använder mina även under vintern, fast då enbart som inne tofflor.. Ha en skön dag.

  5. Haha, jag håller verkligen med om att det är sköna, går omkring i ett par i detta nu. Utseendet kan man dock ha en tanke om, för speciellt snygga är dom inte 🙂

    Ha en fin söndag/E-L

  6. Ja, inte är foppatofflor någon skönhet. Men sköna ska de viss vara – har jag hört, har aldrig provat själv. Skön triss iaf 🙂

  7. Håller med dig om att de verkligen är sköna. Jag skulle ALDRIG köpa sådana. Nähä. Gjorde det i alla fall och bodde i dem hela sommaren! Mina är vita med blommor.

  8. Ja här fick du ju till både fult och skönt på samma gång :). Kul med din kommentar angående att ha en grafisk bild istället för foto. Jag har helt enkelt inte hunnit med att ta några bra inspirationsbilder de senaste gångerna och därför blev det en grafisk bild istället och jag har funderat över om det är dumt att göra så. Men det kanske kan vara som du säger, att jag kanske indirekt styr bilderna åt ett visst håll när jag har med ett foto. Jag får se hur jag gör framöver, det kanske blir en blandning av både och.

  9. Skor ska va’ sköna annars kan de’ kvitta!!!
    Tänk så många snygga men obekväma skor som ens fötter har fått stå ut med …
    Ha det gott!

  10. Jag tycker de är fina! Har letat hur länge som helst efter ett par knallgula men hittar det aldrig…det är bara andra som får ha så vackra skor på sig! De är absolut supersköna!

  11. Dom har väl t o m fått nån utmärkelse för sin fulhet. Har aldrig provat dom, men alla säger ju att dom är så sköna.

Kommentarer inaktiverade.