Fototriss – Bokstäver

Mina ovana trogen sitter jag uppe och väntar in Fototrissen nu på natten mot söndag och jag vill gärna göra den klar nu också.

Det får till följd att jag nu tänker tänja på temat Bokstäver och väljer att visa tre autografer från tre olika förare:

Stig-Olov Walfridsson, vinnare i deltävlingen i Rallycross EM 2009 i Höljes


Kenny Bräck, som bl a kört Nascar i USA, men som nu flyttat hem till Sverige.

Allra sist Markus Grönholm, rallyvärldsmästare 2002.

24 reaktioner på ”Fototriss – Bokstäver

  1. Det är inte alltid lätt att tyda autografer men nån sorts bokstäver är det ju. Är man dessutom motorfan så smäller dom högt. Anita

  2. Den sista autografen var ju snyggast. Kenny Bräcks ser ju dessvärre ut som om han inte är skrivkunnig;)
    Intressant triss!

  3. Morrn.

    Kul bilder, lite ovanligt med autografer.

    K Bräck var ju med om en jätte-krasch i USA och var väl egentligen tvungen att sluta….

    Min bild på plats.

    Ha de bra.
    Hasse A
    Länk till youtube, film av craschen.

  4. Jag får en känsla av att du gillar motorsport… 😀 Kul med autografer, jag har bara en – av en naturfotograf jag gillar. 🙂

  5. vilken bra tolkning av temat! Jag inväntade också midnatt. Det var bara att inse att jag måste ut och jaga lämpliga bilder. Vilket blev en väldigt trevlig dag!

Kommentarer inaktiverade.