Veckans fönster – Svartvitt

Ett hus som i verkligheten är svartvitt och i folkmun kallat Hotell Gripen – detta är polishuset i Norrköping, där det naturligtvis också finns viss förvaring.
Fler fönster i Veckans fönster

6 reaktioner på ”Veckans fönster – Svartvitt

  1. Ja, då förstår jag varför du inte vill hamna där. Fast hur är det med passansökan? Måste den inte ske där? 🙂

    Det ser ut som om ni har stor brottslighet i stan om nu polisen måste ha så stort hus. 🙂

  2. Hahaha haha, jag skrattar ännu!! Hotell Gripen, vansinnigt roligt!! jag är kanske lite larvig efter en heldags shoppande, men det är absolut min humor!! Bilden är bra, gillar linjerna klassiska o rena..
    Har du lust får du gärna kika in på min o Tintti’s Jul-Blogg,, http://julblogg.wordpress.com/

Kommentarer inaktiverade.