Fototriss – Triss i trissen

Denna vecka är det tävling i Fototriss – temat är triss i trissen. Jag har hittat tre fordon med triss i detaljer.

Packväskan på den gamla motorcykeln har tre remmar.

Det är tre bakljus på raggarbilden.

Den här bilen stod intill oss på campingen i Höljes i flera dagar innan jag upptäckte att det var tre dörrar.

25 reaktioner på ”Fototriss – Triss i trissen

  1. Hej Vännen Vad kul med gamla bilar och en MC. Det var absolut vackrare detaljer förr. Jag såg temat och har fotat i köket. Jag mår inget vidare, men ville ändå lägga in en triss. Jag har inte bloggat på länge. Jag är fortfarande sväll, som en gravid kvinna i åttonde månaden. Trist när jag hade behövt lite krafter så har de helt försvunnit. Kram Margareta

  2. Oj vilka coola bilder du har med. Hojen blir favoriten. Tänkte först, va 17 gör bilen här men sen såg jag tre dörrar. Häftigt…..

  3. Läcker fordonstriss:) Gillar första bilden på motorcykeln och de tre remmarna bäst. Fast bilen med de tre dörrarna kan man ju inte låta bil att undra över:)

  4. Spännande och ett kreativt bildval till omgångens triss. Den första bilden var mest spännande innan man visste vad som var tre i den.

  5. Svårt att välja en bild på en sån jättebra triss. Men detär ju inte var dag man ser en bil med tre dörrar på sidan. Ha de. Anita

Kommentarer inaktiverade.