I&K #18 – Ljus

 

Inspiration och Kreativitet # 18  tema LJUS – jag är ute och testar min nya kamera Canon EOS 1000D. Klockan är 14.05 söndagen 6 december, jag fotar mot ljuset. Jag provar Auto, auto-närbild, AV och TV på olika motiv för att kunna jämföra hemma i datorn. Syftet är att lära mig hur de olika funktionerna beter sig.  Detta är bländare F/5,6, 1/60 ISO 400. Som sagt,  jag testar och lär mig.

3 reaktioner på ”I&K #18 – Ljus

  1. Ja det är en fin och bra kamera det. Jag har en Canon EOS 20D inte lika bra som din men den duger som förstakamera. Jag har svårt att hitta focus och har nu börjat använda mig av A-dep, och det har blivit bättre. Men det är kul att testa olika inställningar. M har jag testat och det blir bättre färger, men inte så lätt för en amatör som jag att använda. Du har lyckats fånga ljuset.

Kommentarer inaktiverade.