Veckans fönster – Valfritt

Jag återvänder till juli 2009 och Mölle krukmakeri. Detta är ‘verandan’ på det tillhörande caféet. Inne på verandan växer vindruvor, stora klasar förebådade en god skörd. Utanför syns äppelträd, fulla av ännu omogna äpplen. Det här var verkligen en idyll, fin miljö, goda kakor och spännande brukskeramik till salu.

Lite långsökt kanske för att få etiketten Veckans fönster – men temat var valfritt, så varför inte.

6 reaktioner på ”Veckans fönster – Valfritt

  1. Ja men jag kan bara inte tänka mig ett bättre veckans fönster…fullständigt underbart..du vet jag har själv ett växthus som jag älskar..

  2. Oj, jag skulle kunna tro att fotot är taget i Italien en septemberdag, men inser att det är här i Skåne. Skönt ser det ut att sitta där i värmen.

Kommentarer inaktiverade.