Fototriss – Glitter

Temat i Fototriss är Glitter denna vecka och jag fick användning av bilderna jag tog för två timmar sen – första snön !

Mina bilar är totalt insnöade ..

Till all tur är de bara …

… leksaksbilar på en hylla ute på altanen.

Klicka upp för att nästan se enskilda snöflingor.

26 reaktioner på ”Fototriss – Glitter

  1. Originellt, helt klart 🙂
    Jag önskar att snön fick ligga kvar här i Tokholm också, men det vill den inte. =(

    Gillar sista bilden bäst, där man nästan ser ‘rosten’ på bilen under snön. Snyggt fångat.

  2. Härliga nyfångade bilder i första snön 🙂 Tyvärr, fick inte mycket av det vita stanna hos mig
    :(.. Gillar sista bilden lite extra!

    Ha en härlig Luciasöndag!/E-L

  3. Här är också lite snö, och kallt! Härliga säsongsbilder (med glitter)!

    Ha det gott!

  4. Åh, du hade riktig snö att fotografera som glitter! Jag fick uppfinna egen snö. Ang motivet så skulle man nästan kunna tro att du varit på skroten och fotograferat, och att det fallit gigantiskt stora snöflingor 🙂 Fint är det iaf, med snökristaller.

  5. Oj voi ! så mycket snö. Du borde nog ta dom in i huset. De ser nog vackra med snödek !!! de där mina fåglar var från Loppis i Jeppis och de är traditionel American Christmas birds, Cardinal birds 🙂

Kommentarer inaktiverade.