Lördagslinsen – Mjukt

Veckans Lördagslinsen har temat Mjukt. För mig är min katt Larson bland det mjukaste och goaste som finns. Hon kommer rusande ner för trappan för att få lite närhet när jag kommer hem efter jobbet. Så fort jag sätter mig i soffan hoppar hon upp i knät och kan ligga där ganska länge.  Här sitter hon intill mig vid datorn och jag fick ta minst 20 foton innan jag fick ett någorlunda hyfsat. För att sitta stilla när kameran är framme, det kan hon inte. Det är inte lätt heller att fota en svartvit katt.

12 reaktioner på ”Lördagslinsen – Mjukt

  1. Är det Herr Larsson vi ser på bilden?
    Fin och mjuk ser han ut, bra att ha i knät vid så här kall väderlek.
    Ha en bra Lördag.
    PS. Det var ett tillfälligt inhopp i fredagsfärger, jag har också tröttnat på den.DS

  2. Ja, katter är det goaste och mjukaste som finns. Jag hade en svart katt förut och det var näst intill omöjligt att få bra bilder på honom inomhus. Nu har jag en gråvit och det är mycket lättare.

Kommentarer inaktiverade.