Fototriss – Tillsammans

Veckans Fototriss har temat – Tillsammans – något som är honnörsordet Nr 1 så här i juletider.

Jag väljer att göra en triss i repris – alla dessa par har figurerat i mina två bloggar någon gång under året. Dessa två kan ändå få symbolisera alla lekar man brukar roa sig med under julen. Tillsammans kan man visa sig på styva linan vad gäller konsten att balanserat ta sig fram i livet.

Stor och liten möts och verkar trivas med varandra.

Tillsammans blickar vi framåt mot 2010 och hoppas på många fina stunder tillsammans.

Var rädda om varandra, bry er om varandra, acceptera varandras olikheter och lär er något av varandra. En riktig God Jul och ett Gott Slut till er allihop, vi ses igen under 2010.

25 reaktioner på ”Fototriss – Tillsammans

  1. Vilka fina foton. Livet är ju många gånger en balansgång .
    Måsarna får bli min favorit och jag gillar tanken att dom blickar framåt.

    God Jul och Gott Nytt År !

  2. ¨Fantastiska bilder där min favorit blir den första! När jag såg den fick jag ett stort leende på läpparna! Blev så glad av den! Mycket rolig bild!

    jag önskar dig en fin fjärde advent!

  3. Den översta bilden på sniglarna var hur kul som helst, snyggt fångat 🙂
    Det är mysigt att vara två 🙂
    Ha en fin söndag.
    /Helena

  4. Underbart, första bilden är super :)! Gillar bilden på måsarna också, tvåsamhet när den är som bäst…

    Önskar dig en riktigt God JUl och Gott NYtt År!!

    Må så gott/E-L

  5. Gillar särskilt din mås-bild, man ska se framåt. Vet inte vad du väntade dig för bild från mig i dag, Ludde vill inte vara med jämt. Och Fröken Larsson var det, ursäkta.
    God Jul till er, vi ses säkert.

  6. Gillar sjöfåglarna som spejar mot framtiden. Bra bildtext till ett snyggt foto! Sniglarna var roliga, men de är väl varelser som klarar sig utan tillsammansläget..? Fast visst kan även de vilja vara tillsammans. 🙂 Gott slut och Gott Nytt År!

  7. Vilka helt fantastiska foton :-)))) Nu förstår jag
    1. varför du väntade på trissen igår kväll
    2. vad du håller på med under julledigheten… lite motion skadar ju aldrig… även om den är i snigelfart 😉

Kommentarer inaktiverade.