Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag …

Helena på Fototriss är tillbaks efter julledigheten och nu vill hon veta hur läget är runt om i landet.
Alltså – så här ser det ut hos mig idag:

Jag dristar mig att gå ut på balkongen för att titta till julbocken, hur mår han där ute i kylan …

Jag måste gå ner och titta lite närmare ….

Jo tack, han har det bra, snötäcket ger ju viss värme, nu är det ju bara -14,0C, förra natten var det ju nästan -20C. Men jag hoppas få komma in snart, hälsar han.

22 reaktioner på ”Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag …

  1. aha, du var ute nu på kvällen och fotograferade:) själv var jag ute på en fotorunda idag och fick med mig ett gäng bilder.
    Jag gillar din snötäckta julbock, den lär ju inte bli nerbrunnen iallafall:)

  2. Härligt att du har riktigt färska nattbilder och bocken är jättefin, ser ut att trivas hur bra som helst i så vackert snölandskap.

  3. Fina kvällsbilder, det ser vackert ut med all vit snö och hemtrevligt också. Bocken kanske har rätt, den borde få komma in i stugvärmen. Bra triss, jag hoppar den i dag. Vi ska plocka undan julen, nu ska det bli vår. /Margareta

  4. Även våt halm värmer, för att nu travestera Wermelins: ”Även vått ylle värmer”.
    En fin triss 🙂

Kommentarer inaktiverade.