Lördagslinsen – Ensam

2009-09-19 Skälderviken

Veckans tema i Lördagslinsen är Ensam, där ni kan se fler foton på temat.
Denna lilla fiskebåt är verkligen helt ensam ute på Skälderviken denna underbara lördagseftermiddag i september.
Vi tre syskon med våra respektive träffades samtidigt för första gången på tre år. För min bror var det första gången han besökte Kullabygden och han blev helt fascinerad. Ett besök på Kullen var givet, här står vi uppe vid Kullens fyr och tittar ner över havet.

18 reaktioner på ”Lördagslinsen – Ensam

  1. Tack för den här härliga bilden som påminner om SOMMAR, sol och värme… förutom vatten då. Kollar den lite extra länge, då glömmer jag 15 minusgrader utanför.

    Svar: Tack för ”bättringsönskningen”, den behövs;-)

  2. Mäktigt foto! Jag kommer att tänka på en visa min farmor brukade sjunga -”min båt är så liten och havet så stort…..”. 🙂
    Den ser väldigt ensam ut den lilla båten.
    Ha en fin söndag.

Kommentarer inaktiverade.