Lördagslinsen – Färg

Veckans tema på Lördagslinsen är Färg – kunde inte låta bli att leka lite med ett foto som i sig var ett testfoto med nya kameran. Jag har använt filtret Förvrängning och alternativet Vattenringar.
För ordningens skull bifogar jag även bilden obearbetad.
Att jag valde denna bild var nog ganska omedvetet, men nu känner jag att just nu behövs det några änglar som stöttar mina nära och kära. Så med detta blogginlägg skickar jag ut många varma kramar till er.

15 reaktioner på ”Lördagslinsen – Färg

  1. Kul att leka med bilder och här var det mycket färg, men en bra bild blir sällan bättre med alla dessa filter, däremot kan man ibland göra något av en tråkiG BILD:
    Jag är lite spänd inför morgondagens utmaning.

  2. Läcker bild med sina dova färger. Jag gillar nog originalbilden mest men visst är det både kul och lärorikt att bildbehandla också!
    Du kommer nog få mycket glädje av din nya kamera Hedwig!

Kommentarer inaktiverade.