Fototriss – Randigt

Veckans Fototriss har temat Randigt. Jag väljer att visa hur vackert stadens ljus bildade ränder i Motala ström på kvällen den 13 december 2009.

33 reaktioner på ”Fototriss – Randigt

  1. Hallå, var själv inne på neon och ränder… Blir så läckra bilder! Sista bilden blir min favorit, där även fasadbelysningen är randig! Snygg bild!

  2. Hej

    Vilket kul sätta att tolka randigt på. Sista bilden är min favorit.
    Du är riktigt snabb at lägga upp bilder 😉
    Jag får tänka en stund innan mina bilder kommer.

    Åsa

  3. Här har du hittat mycket randigt i massor av olika vinklar 🙂
    Favoriten här blir nog faktiskt den sista bilden då jag inte bara ser det randiga i den utan jag gillar även färgerna och den mörkblå kvällshimlen.

  4. Vi tar det alla i vår egna takt, och jag tycker dina bilder är intressanta och riktigt bra. 🙂

    Vill du lära dig mer allt eftersom sen så håll ett öga på fotoslolan jag håller på bygga upp på min sida.

    Hoppas du får ett underbart fotoår 2010.

Kommentarer inaktiverade.