MacroLovers – I köket

Sällsynt idag – men vad är det ? Jag vet – vet du ?

Fler prylar i köket – fotade i makroläge hos MacroLovers

23 reaktioner på ”MacroLovers – I köket

  1. Såklart jag vet…en , nej jag säger inget så flera kan gissa, men jag kan tala om att jag gillar resultatet placerat i ett speciellt bakverk.
    Bra bild med skärpa och lagom utsnitt.

  2. Jag har ingen aning om vad det är. Men en riktigt snygg macrobild är det i alla fall, det ser jag 🙂
    Ha en bra dag!

  3. Jag har mina aningar så det skall bli kul och se om de stämmer…En härlig makrobild plus att det är kul med att man får gissa sig till vad det är…
    Kramizzzz / Lotta

  4. Så rätt så Birgitta och alla andra – detta är en handvevad visp, som jag hittade i en låda på jobbet.

  5. Tack, för kommentarerna på min blogg. Jovisst, smakar kaffet gott i min blommiga kopp, men jag dricker alldeles för mycket…
    Vilken klurig bild du tagit. Jag kunde inte förstå vad det var, sedan trodde jag faktiskt det var från en visp eller något sån’t där köksredskap! Härlig bild.
    Ha det gott!

    Birgitta Beep

  6. Cool bild (jag erkänner dock att jag inte klurade ut vad det var utan att läsa kommentarerna… :-))

Kommentarer inaktiverade.