I&K – Mjukt

Veckans tema på Inspiration och kreativitet är Mjukt

Vad kan vara mer mjukt än fuskskinnet som värmer min hand här vid datorn, samt en liten fjäder från drömfångaren framför mig.

Ute är det full snöstorm, drivorna lägger sig tungt och mjukt över våra tak.

13 reaktioner på ”I&K – Mjukt

  1. Snö finns det gott om och visst kan det vara mjukt, men föredrar nog mjukheten i din första bild 😉

  2. Din första bild ger en härligt mjuk känsla, att du sedan talar om att fjädern kommer från en drömfångare blir som en liten extra piff. Du är kreativ du.
    Snön vill jag inte kommentera för den står mig snart över öronen.

  3. Hej hej och tack för titten i min blogg. Kul att du åxå gillar ord. Kommer ihåg när jag läste att Mark Levengood hade varit i Finland och haft föredrag på svenska dagen. Då gnälldes det över att svensfinnarna var så få, då sa han att: dom ska ”knasa” mera å ”joma” mindre…ha ha förstod du.

    Mjukt och mjukt i dina fotografier. Bra.

    Ha en bra lördag.

  4. Snön väljer jag att inte se, blundar helt enkelt! Är så less, så jag vet inte vad… Den översta bilden ser däremot mjuk, skön och drömsk ut 🙂

    Ha det så bra du kan i snödrivorna//E-L

  5. Mjuk päls att krypa in i och en fjäder så lätt……… så mjukt……
    Här snöar det inte, men blåser. Skönt att mysa inne.
    Ha en fortsatt skön lördag. Lissen

  6. Jag gillar fjädrar…därav gillar jag din fjäderbild! Men jag kan absolut intyga att snön är mjuk för jag har just varit och skottat fram min bil! SUpermjuk snö upp till låren stod jag i! SUPERHÄRLIGT! :O))))

  7. Nej, jag är inte less på snön. Jag tycker fortfarande det är mycket vackert. Tänk om all snö kommit som regn i stället. Hur glada hade vi då varit på en skala… Men jag förstår alls som måste skotta och kommer för sent till sina jobb. Första bilden är mjuk och kreativ. Fjädern från drömfångare ger en spännande touch till bilden.

Kommentarer inaktiverade.