MacroLovers – Valfritt

Här har jag hamnat i klorna på – vadå? Stora stygga draken ?
Nej, inte alls, det här handlar ju om makrofoto …
Detta är fötterna på en lite sparvunge, som jag hittade död på gatan i somras. Klicka upp bilden för att se alla detaljer.
Fler makrobilder på MacroLovers

20 reaktioner på ”MacroLovers – Valfritt

  1. Så snyggt! Lite läbbigt men samtidigt fascinerande att se pippi fötter så nära. Du är inne på rätt spår vad gäller min bild. Det är spännet på mina slalompjäxor 🙂 Ha en bra dag.

  2. Tack för den fina kommentaren, den värmde riktigt bra, vilket behövs i den kalla vintern.
    Din bild är kanon, men så har du förstås en mycket bättre kamera. Bra bild, fast den var aningen skrämmande också. Innan jag läst det du skrev./
    Ha en fin kväll/Ulla

  3. Stackars lilla plutten som hade ramlat av pinnen
    Tur för dig för då fick du något att fota
    Den enes död den andres bröd hahaha…
    En riktigt fin makrobild

    Kramizzz Lotta

  4. Nog en av dom snyggaste macrobilderna jag sett!
    Upp-klickad så är den bara sååå läcker!

    Fast synd på pippin…):

    Jenny

  5. Vilken bild. Den fick mig att vakna till nu på morgonen. Snyggt fotat med utmärkt skärpa och snygg bildkomposition med diagonalen som styr blicken in i bilden.

Kommentarer inaktiverade.