Fototriss – Gissa temat

Idag vill Helena på Fototriss att vi skall skapa en triss där du får gissa temat. Mitt tema är ganska uppenbart, men kanske ändå inte.

Vi sätter i oss en massa semlor från nyår till februari-mars …

Vi äter en mängd smörgåstårtor på kalas och årsmöten …

Vi äter tårtor och andra smarriga bakverk på födelsedagar och andra dagar då vi skall fira.

Och vad är då allt detta ?

Jo ganska ONYTTIGT – osynlig text – men ack så gott i lagom mängd.

33 reaktioner på ”Fototriss – Gissa temat

  1. Mmm – goda saker du visar. Mittenbilden är vill jag inte se som onyttig ;-)! Där är det ju grönsaker & frukt… Goda saker alla tre! Nu blev jag allt lite hungrig sä här när det är sovdax! Hoppas att vi får en lika härlig söndag, som fredag & lördag har varit här i Norpan. Kram!

  2. Yummie!
    Godsaker, eller hungrig som en varg 🙂
    Ha en fin söndag.
    Helena

  3. Mmm, tårtor! Smaskiga med semlorna, en liten minitårta. Min dotter kallade dem ”tårtabulle” när hon var liten. Gott och mättande! 🙂 Kul med hundtårtan, gillar det fotot.

  4. smarrigt kanske det står i den osynliga texten 🙂 härliga bilder och nu blev jag ju hungrig här 🙂

    ha en skön söndag

  5. Kan det vara KALORIER????
    Det var nog det första jag tänkte på när jag såg alla godsaker du dukat fram.
    Tur att jag kände mig rätt mätt….annars hade jag nog knallat till kylskåpet.

    Ha en bra dag

  6. Det ser så himla gott ut ..man vill ha sånt NU .. vad det kan vara för tema är svårt .. för jag kan bara komma på ordet GOTT 🙂

Kommentarer inaktiverade.