Fototriss – I bakgrunden

Idag satte Helena på Fototrissen oss på det hala – temat I bakgrunden var inte det lättaste att hitta. Men skam den som ger sig …


Jag försökte fokusera på julgranskulan – först hemma vid datorn såg jag leksaksmösset som ligger strax bakom.

Stora Bält brons högbro långt där i bakgrunden, fotat genom vindrutan.

Detta kort fångade jag ifarten och det är faktiskt bakgrunden jag fotade. Morgonljuset lyste så vackert på träden bakom huset. Det var en sån kontrast till skuggan där jag befann mig.

17 reaktioner på ”Fototriss – I bakgrunden

  1. Är det vindrutan eller kameran som är skitig?? Mittenbilden ser ut som mina bilder gör just nu…därför tänkte jag på det genast! ;O)

    Trots fläckarna blir det min favorit!

    ha en fin söndag!

  2. Gillar din triss. Favoriten blir trean, det var verkligen vackert med morgonljuset bakom träden.

    Hos mig finns mest märkliga bakgrundsbilder från möbelmässan. Annars är jag mest intresserad av trädgårdar i sverige och europa, som du kan se på min blogg.
    Ha en bra söndag.

  3. Morrn nattugglan. Förutom julgransbilden så har du två bra sommarbilder i dag. Jag gillar den med det fina ljuset i bakgrunden. Bilarna stör lite, men dom är ju inte så lätta att flytta på. Minns du om bilden är tagen på morgonen eller kvällen?
    Ha en bra söndag.

  4. Musen i granen var ju riktigt söt, men jag gillar nog ändå det härligt upplysta trädet bäst 🙂

  5. vackra bilder och solen på sista är super fint.. 🙂
    första bilden med råttan i bakgrunden,, läckert..

    ha en skön dag

  6. Ha, ha, jag missade musen bakom glaskulan i granen först. Lustigt vad man kan se och finna när man jobbar med fotot i datorn! 🙂 Helt klart min favorit i din triss. Härligt med sommarfotona, jag längtar sjukt efter barmark och vårvärme. Idag snöar det igen, tyvärr…

  7. Trevlig triss! Härliga bilder alla tre,även om musen var ut pekad hade jag svårt att se den. Sista bilden säger mycket, längtar till sommaren är här och solen kommer igenom molnen

    Ha en bra söndag!

Kommentarer inaktiverade.