MacroLovers – Sötsaker

MacroLovers har bytt dag och temat denna vecka är Sötsaker.

Ja, jag erkänner, jag har hjälpt till att tömma alla de påskägg vi får från våra konsultfirmor här på jobbet. Det har den fördelen att när jag kommer hem är jag så mätt på godis att jag inte äter något där. Alltså behöver inget köpas hem.

Glad Påsk på er alla.

11 reaktioner på ”MacroLovers – Sötsaker

  1. Jag har varit väldigt duktig med godisätande hittills idag men den här bilden ger mig lust att gå ut i köket och bara vräka i mig godis!

  2. Ha ha .. jag försökte också ta på precis lika dan motiv 🙂
    men det gick inte så bra .. så det fick bli ett annat 🙂

  3. Inte lätt att motstå sötsaker. Jag är också väldigt glad i godis och kakor men måste avstå ibland så för min del blir det lördagsgodis. God ser de ut din chokladbit. Glad påsk

Kommentarer inaktiverade.