Inspiration&Kreativitet – Familj

Veckans tema #9 på Inspiration&Kreativitet är Familj.
Då kom jag genast att tänka på min gamla och dammiga doktorsväska.
 

Vad har den med familj att göra ?

Jo, inuti ligger mina föräldrars fotoalbum från den tid då de var unga och jag var riktigt liten….

3 reaktioner på ”Inspiration&Kreativitet – Familj

  1. Oj ja, en sådan där finns i min familj också och har anor bakåt i släkten. Men foton finns inte i våran.Passar bra till temat familj!

  2. Jag har något liknande med delar av min familj. En stor gammal väska som påminner om portfölj men betydligt bredare och är som ett modernt hemarkiv. Där har jag samlat min saker och papper främst från min far men även mor och delar av barnens barndom, genom diplom och tidningsurklipp.

    Ett fint och nostalgiskt inlägg på temat.

Kommentarer inaktiverade.