MacroLovers – Gamla saker

Det här är en av två snidade björnar, som tillhört min pappa Björn. Den fanns redan när jag var liten, så den har sina modiga år på nacken. Den här björnen är ca 10 cm hög. Vet inte vilket träslag det är. Vi barn har tyvärr varit lite hårdhänta med dem, den andra björnens öron är skadade.

Fler gamla saker hos Birgitta på MacroLovers

14 reaktioner på ”MacroLovers – Gamla saker

  1. Det är de här grejerna vi smälter för.. de gamla som bär på vår egen historia liksom.. Kalasfoto på din björn.. bruuuuuuuuuuum bruuuuuuuuuuuuuuuuuumm:)

  2. Kolla med antikrundan.
    Underbart snidad. Snyggt fotat.Kul med namnet på pappa och så bjönen.
    Kramizzz// Lotta

  3. Fint foto på din snidade björn !
    Jag har också en liten snidad träbjörn som jag ärvde efter min farmor.
    Tyvärr så lekte jag nog med den alltför mycket som barn för den har också ett skadat öra. Min är nog ca 3-4 cm hög.
    Ha en fortsatt trevlig torsdag !

  4. Men så himla fint gjort 🙂 och det är ju så roligt att ha saker som man har fått och som de har gjort själva 🙂

  5. Tur att min ”gubbe” inte läser kommentarerna i min blogg 🙂
    Det är minsann INGEN leksaksbil , det är en samlarbil !
    Enligt honom då alltså *fniss*
    Jag tycker nog allt att det är en leksaks bil 🙂

Kommentarer inaktiverade.