Fototriss – så här ser det ut idag

I morse, dvs igår på lördagsmorgonen kröp jag runt i min lilla radhustäppa. Den är alldeles blå just nu.

Blå viol

Blå scilla

Blå balkansippa

Fler nulägesskildringar på Fototriss

Uppdatering söndagförmiddag med bonusbild. Detta är vad jag ser när jag sitter på min altan och njuter av morgonsolen .

30 reaktioner på ”Fototriss – så här ser det ut idag

  1. Åh vilka fina bilder! Underbara! Du har verkligen lyckats med ljuset och skärpedjupet!
    Jag ringer dig imorgon när jag är klar med thai-massagen, men det blir efter 14 iaf.
    Sov gott! KRAM! ❤

  2. Fantastiskt vackra blå bilder, så fina blommor. Din bonusbild blir jag helt förälskad i men det beror förstås på katten :)!

  3. Du ligger ju ett dygn före, hur kan du veta vad det blir för tema?
    Nattugglorna får ju inte uppleva den härliga morgonen så här på våren.
    Dina bilder är fina, jag gillar speciellt nr 2, vilken härlig blå färg det är på den blomman.

Kommentarer inaktiverade.