I&K – Budskap

Denna vecka skall bilderna som ingår i Inspiration & Kreativitet ha ett Budskap.

Det man kan säga om denna bild finns i kommentarerna.

7 reaktioner på ”I&K – Budskap

  1. Budskapet skulle kunna vara:
    Det är skoj att åka hoj
    och vi gör det gärna i konvoj.

    Fotona – ett montage av tre delar är från den traditionella MC-kortegen 1 maj här i Norrköping. I år räknade jag inte deltagarna, men det tog ca 20 min innan alla hade åkt förbi i ganska bra fart.

  2. Tycker att du kommer med ett vårbudskap, när man ser Mc kortegen ringla sig fram.
    Ha en fortsatt skön helg. KRAM Lissen

  3. Ja det syns ju att alla dom som kommer där VILL åka hoj, hur kul är inte d när allt snö smält och allt grus sopats upp från gatorna…

    Ha d gott i kvällen.

  4. Oj – nu måste jag ha fattat temat fel ser jag 🙂
    Ett liknande gäng brukade köra en runda på Bjäre och precis på vägen framför vårt hus. Det var ett vårtecken – Jag gillar ditt budskap – det går hem 🙂

    Nu får jag kolla temat …..

Kommentarer inaktiverade.