Fototriss – Stark

Veckans tema i Fototriss är Stark – se hur andra tolkat temat.
Dessa tre bilder är från bytet av fönster och dörrar i mitt hus förra veckan. Man kan lugnt säga att dessa två unga killar är starka.
 

Dörrkarmen med sidofönster lyfts på plats.

De sista resterna i sovrumsfönstret slås bort.

Nu är fönstret på plats. Gymkort är inte nödvändigt när man jobbar som dessa två.

Tack killar för ett bra jobb.

22 reaktioner på ”Fototriss – Stark

  1. Jag märker att du är imponerad av killarna, och nog är det trevligt med duktiga hantverkare som jobbar för att huset ska bli i bra skick. Hoppas att du blir nöjd på slutet och att du tycker att det är värt pengarna.

  2. Bra triss 🙂 Min sambo är snickare och bygger just nu vårt hus, kommer ihåg att han var riktigt trött den dan dom satte in fönstrena, he he ..

  3. Här var det hantverksuppvisning. Kan hålla med, gymkort verkar överflödiga… När jag ser första fotot tänkte jag, man vill inte att de går för dagen i detta läge, eller hur? 😉 Det verkar som du är nöjd med vad de gjorde. Gillar nog första fotot mest, fast på trean syns styrkan väldigt tydligt. Fönsterrutor är tunga! Jag njöt i solen…

  4. Ja, håller med föregående inlägg: Helt klart kul variant på veckans tema. Har precis lagt ut min första triss. Kul att få se andras!

Kommentarer inaktiverade.