Fototriss – Överexponerat

Denna veckas Fototriss handlar om överexponerade bilder.
Hmm, sådana sparar man ju inte vanligtvis. Följande tre bilder är kanske mer felexponerade än överexponerade. Men så här blev det i alla fall, en otroligt vacker höstdag i fjol i Gamla stan i Stockholm. Det jag såg, såg inte kameran.

Det starka ljuset förstörde nästan varenda bild för mig, jag hade ju bara lilla kompaktkameran med mig…

12 reaktioner på ”Fototriss – Överexponerat

  1. Fina foton från Gamla stan. Mörka trånga gator och så vårljuset, snyggt. Gillar nog ljusgården (första fotot) mest om jag ska välja.

  2. Det är inte kul med bilder som inte blir som man vill ha dem, men med tanke på dagens tema tycker jag bilderna är jättefina. Speciellt på första och andra bilden blev ljuset väldigt effektfullt.

  3. Fina ju! Ser så härligt ut med överexponerade bilder och dessa ser också så där härligt himlalika ut!

  4. Du har genomfört detta knepiga tema väldigt konsekvent och fint.
    Samtidigt tror jag ju att bilderna blivit bättre om de varit rätt exponerade.
    Men det var ju inte tanken. 🙂

Kommentarer inaktiverade.