Fototriss – Prickigt

Veckans Fototriss har temat Prickigt – ett tacksamt tema, då fenomenet Prickigt är ganska ofta förekommande.

I fönstret hittade jag en blomklase på en av  mina Hoyor  …

Det här motivet hittade jag i ett skyltfönster i påskas ….

Och det här grässtrået hittade jag i trädgården i morse…

PS – titta gärna in till den lite mer krävande utmaningen ”Veckans hus” – där finns inga prickar än…

26 reaktioner på ”Fototriss – Prickigt

  1. Härliga bilder alla tre. Den lilla hoyan faschinerar mig – ser ut som en samling med små utomjordingar! 🙂

  2. Tack för din kommentar i min triss, jag hoppades på att det skulle synas att det var prickigt som var veckans tema =).
    /Trevlig vecka!

  3. Häftigt så som dina prickar är uppradade. Först är de i en klump, sen är de utspridda över hela altet (fat och ägg och kycklingar med mer) och sen är de liksom alla på rad. Kreativt av dig! Prickar på ett helt nytt sätt 😀

Kommentarer inaktiverade.