Fototriss – Sommarnatt

I mina tankar den närmaste veckan finns väldigt mycket Rallycross EM i Höljes. Jag har ju fått chansen att få vara officiell bloggare på tävlingen den 2-4 juli. Jag kommer att berätta om livet runt banan – och LIV är det.

Dessa foton kommer från Höljes i fjol och är alla tagna på lördagskvällen 4 juli strax före kl 24. På familjecampningen var det lugnt och stilla, men borta på banan var det full fart.

 Där showade Rydell & Qvick så det stod härliga till. I år får vi se en show med Boppers och Starboys. Fernandoz står för dansmusiken.

Fler sommarnätter på Fototriss

20 reaktioner på ”Fototriss – Sommarnatt

  1. Boppers kommer till vår stad oxså i sommar.. på våra Kristianstadsdagar.. självklart ska jag vara på plats.. tillsammans med Brolle och Refreshments:)
    Tänk om vi kunde få lite mer värme och ljusare nätter nu framöver.. dina bilder förmedlar värme så vackert:)

  2. Härliga bilder och visst är det fantastiskt med sommarnätter????Din triss har både stillhet, gemenskap och ös i sig och min favorit blir nog biden på scenen.

Kommentarer inaktiverade.