MacroLovers #34 – Flitigt


Det här är inget macro i egentlig mening. Jag har använt min telezoom 70-300mm i P-läget. Står väl ungefär 2-3 meter från blommorna. Har tagit massor av bilder av växter och annat för att se om jag lyckas få bilderna skarpa.
Fler macrobilder på MacroLovers

12 reaktioner på ”MacroLovers #34 – Flitigt

  1. Oj vad många det var som ville ha godsaker från den växten 🙂
    Bilden är jättefin!
    Ha de gott!
    /Maria

  2. Var går gränsen vid makro? Tycker att det är ganska brett. Macro -för mig nära och det beror ju lite på vad du vill visa. Nu förstår jag självklart dina tankar och så brukar jag tänka eftersom jag inte använder ett makroobjektiv just nu.

    Oavsett så gillar jag din närbild -har det varit ovanligt mycket insekter i år? Har inte sett så mycket insekter varken i verkliga livet eller bland alla foton tidigare som jag har gjort i år.

Kommentarer inaktiverade.