Fototriss – Blankt

Veckans Fototrisstema är Blankt – hur jag tolkar ordet Blankt kan nog ni som följt mina olika fotobloggar räkna ut. Blankt är naturligtvis kromen på raggarbilarna. Numera är jag ganska mätt på att fota bilar, men dessa foton är från Sunne där 165 fordon ställdes ut i årets upplaga av Sunne Summermeet för 14 dagar sen.



Här vi den tredje bilden syns även jag längst ner i kofångaren.

PS. Jag tycker Fototriss var roligare förr när vi inte fick veta temat i förväg.

25 reaktioner på ”Fototriss – Blankt

  1. Fina blanka bilder!! Kan tänka mig att det är mycket slit innan det ser ut på det sättet…
    (Det är ju ingen som tvingar dig att titta på ämnet innan söndag morgon… 😉 )

  2. Härliga foton. Snyggt tema i temat, med valet av detaljer. Svårt val, men väljer ditt första foto i en vacker triss. Tog du dig dit till Sunne i ett dyligt ”dollargrin”? Håller med dig, det var bättre när temat var okänt tills det var dags.

  3. Oj Hedwig, så fantastiskt snygga detaljbilder! Gillar skarpt!
    Och håller med dig om temat – det var bättre förr 😉

  4. Många blanka ”ögon” var det här, snyggt!
    Jag måste vara sent ute för jag fick veta temat precis för en stund sedan. 😉

  5. Fin fina blanka bilder. Har inte vart med så länge själv i fototriss men följt det ett tag och jag kan hålla med om att det var bättre och mycket roligare när temat kom på söndagen.

Kommentarer inaktiverade.