Tema Fredag – Njut av livet


I somras njöt säkert dessa tjejer av att bada i Roxen.
Jag njöt ikväll av kvällens tävlingsbidrag i SM i fyrverkeri – tävlande Göteborgs fyrverkerifabrik.

Fler njutningsfulla bilder hos Sinneskatten/Tema fredag och så här skrev jag själv i min andra blogg Veckans dagar

11 reaktioner på ”Tema Fredag – Njut av livet

  1. Härlig badbild och tjusigt fyrverkeri! Två saker som man verkligen njuter av 🙂
    Ha en bra dag!

  2. Härligt med badande barn, en njutning för ögat och en njutning för barnen.
    Själv har jag bara badat i fjällsjöar iår å då för att jag varit svettig och skitig…å jädrans va kallt…torvan kröp upp på ryggen ju längre ut jag kom hihihi

    Ha en finfin fredag.

  3. Badbilden är härlig! Sista chansen nu i dagarna innan det blir för kallt… Den andra är också snygg men påminner mig om att det snart blir mörkt och det vill jag helst förtränga.

Kommentarer inaktiverade.