Fototriss – R

Veckans Fototriss ger oss bokstaven R.
Vilken tur, min sommar har handlat om Rallycross, Rallycross, Rallycross.
Det har väl inte undgått dig om du läst denna blogg eller min specialblogg ‘Livet runt banan i Höljes’. Jag var ju officiell bloggare åt Finnskoga MK i år.
Här kommer några bilder från årets tävling i Höljes.

Rutinkontroll – Före start kontrolleras funktion och säkerhet i alla bilar.
Högst och längst av alla hoppade rallystjärnan Tanner Foust från USA, årets gästförare.
På kvällen var det Rock’nRoll till Starboys.

28 reaktioner på ”Fototriss – R

  1. Vilken tur man så gott som alltid får teman på sina bilder:) Riktigt häftigt och du den sista rock and Rollbilden gillar jag:) Ha de..

  2. Bra fart i den trissen. Den hoppande bilen är ju häftig.
    Tyvärr inget säteritak denna vecka, helt enkelt därför att jag inte har något.
    Finns inget enda i Sölvesborg.

  3. Läckert foto på bilen i luften. Men jag väljer tredje fotot på Starboys, du har lyckats fånga hela gruppen i klassiska rock’n’roll-poser, ett skönt foto! Jag anar hur det lät… 🙂

Kommentarer inaktiverade.