Onsdagstema – Glömd


En försommarkväll hittade vi denna skjorta hängande på de ännu vårgröna buskarna.
Fler bilder på temat Glömd hos Onsdagstema

6 reaktioner på ”Onsdagstema – Glömd

  1. Men jisses, ja du kom osökt att tänka på ett par kalsonger som hänger på en stolpe för övergångställe (Rödljus m fl.) nära mig.. nu är det någon som hängt på ett par trosor.. att jag inte tänkt tanken.. det har jag glömt, att fotografera det hela;) Hoppas den jackan finner sin ägare.. eller är den bortglömd;)

  2. Hahahaha! Jag såg första inlägget, det av Pia-Lotta!
    Förlåt, men jag har fått bilder i mitt huvud jag inte kan låta bli att skratta åt. Samma med denna, gick någon därifrån med bar överkropp eller vad hände!?

  3. Hmm, vem glömmer sin skjorta? Varför? Fint foto på den ljusa grönskan och mot det gröna den röda skjortan. Jag kan bara hålla med Pialotta, varfär tar jag inte mer foton på glömda saker/klädesplagg? Det händer ju att jag ser något. Just idag var det faktiskt något udda som jag fotograferade.

  4. Vilken läcker färg på skjortan. Snyggt mot den gröna bakgrunden. Kanske någon hängt den där som en installation i naturen (haha)?

Kommentarer inaktiverade.